ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Ο Έμπορος κερδίζει πολλαπλά.

Άμεσες πωλήσεις στην ελληνική αγορά,

Έμμεσες πωλήσεις (θα δούνε την εκπομπή μελλοντικοί πελάτες),

Παρουσίαση και διαφήμιση της επιχείρησης σε άμεσους ή μελλοντικούς πελάτες σε όλη την Ελλάδα,

Αναλυτική παρουσίαση των πλεονεκτημάτων των προϊόντων,

Συζήτηση με υποψήφιους πελάτες και άμεση λήψη feedback που μπορεί να βοηθήσει τον Έμπορο να φέρει νέα προϊόντα άμεσα, να σταματήσει την προσφορά κάποιων προϊόντων, να κατανοήσει αμέσως τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Ο Έμπορος δημιουργεί δωρεάν «κανάλι» στο Liveshopping.gr με το όνομα της επιχείρησης του (www.liveshopping.gr/channels/emporos , όπου “emporos” το όνομα της επιχείρησης του Εμπόρου). Αυτό σημαίνει ότι με την παρουσία του στο liveshopping.gr διαφημίζει την εταιρεία του και το δικό του όνομα. επίσης στο κατάστημά του υπάρχουν διαθέσιμα για τους πελάτες τα στοιχεία της εταιρείας του και τέλος ο επισκέπτης του liveshopping.gr μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του για τυχόν απορίες κ.λπ.

Ναι, στο Κανάλι του ο Έμπορος μπορεί να παρουσιάζει 24 ώρες το 24ώρο και 7 ημέρες την εβδομάδα τα προϊόντα του και, αν το επιθυμεί, να δέχεται παραγγελίες ανά πάσα στιγμή για αυτά (εφόσον ο Έμπορος έχει ορίσει ότι υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα σε κάθε προϊόν). Με απλά λόγια, το Liveshopping.gr είναι ιδανικό για κάθε Έμπορο που δεν επιθυμεί να «τρέχει» το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα, ενώ εξασφαλίζει την ηλεκτρονική παρουσία του Εμπόρου. Προϋπόθεση είναι όμως ένας ελάχιστος αριθμό εκπομπών (βίντεο ζωντανό ή μαγνητοσκοπημένο) σε ετήσια βάση.

Έως 500 κωδικούς ειδών. Το Liveshopping.gr διατηρεί το δικαίωμα, σε συνεννόηση με τον Έμπορο, να διαγράψει από το Marketplace τα προϊόντα που δεν έχουν καμία πώληση για διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών.

Το LIVESHOPPING.GR εξασφαλίζει για τον τελικό αγοραστή βασικούς κανόνες του ηλεκτρονικού εμπορίου ώστε να εμπιστευθεί και να πραγματοποιήσει τις αγορές από τους Εμπόρους. επίσης αποτελεί την μοναδική πλατφόρμα εκπομπών ζωντανού ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, μια «βόλτα στα μαγαζιά» για τους καταναλωτές.

Τον τελικό καταναλωτή τον τιμολογεί το LIVESHOPPING.GR

Τα προϊόντα στον τελικό αγοραστή (παραγγελία) τα στέλνει ο Εμπορος

Ο Εμπορος διαχειρίζεται απευθείας το κατάστημα του στο Marketaplace

Οι πελάτες πληρώνουν με κάρτα, χρεωστική ή πιστωτική ή με κατάθεση στην τράπεζα.

Ο Εμπορος μπορεί να προσφέρει κουπόνια εκπτωτικά στους πελάτες του

Ο τελικός αγοραστής μπορεί να επιστρέψει την παραγγελία του συμφωνα με την Νομοθεσία, πλήρη ευθύνη για τις επιστροφές έχει ο Εμπορος.

Ο Έμπορος μπορεί να βιντεοσκοπήσει την παρουσίαση των προϊόντων του και να «ανεβάσει» το βίντεο στην σελίδα της εκπομπής στο Liveshopping.gr.

Κάθε εκπομπή διαρκεί το πολύ 30 λεπτά

Ο θεατής θέτει ερωτήματα στον Έμπορο κατά τη διάρκεια της εκπομπής μέσω του Chat

Στο Liveshopping.gr μπορούν να προβάλλονται ταυτόχρονα Απεριόριστες εκπομπές

Ο Έμπορος λαμβάνει άμεση ενημέρωση για τις παραγγελίες που δέχεται μέσω του Liveshopping.gr και πρέπει να τις παραδώσει εντός 48 ωρών στην εταιρεία Ταχυμεταφορών.

Ο Έμπορος διατηρεί πλήρως την υποχρέωση παροχής των εγγυήσεων των προιόντων του προς τον τελικό αγοραστή.

Οχι, το Marketplace Liveshopping.gr παρέχει στον Εμπορο ότι χρειάζεται, χωρίς να πρέπει να έχει δικό του eshop. Μάλιστα ανοίγοντας κατάστημα στο Liveshopping.gr ο Εμπορος κερδίζει καθώς έχει το δικό του κατάστημα σε ένα “εμπορικό κέντρο”, με την δική του φίρμα, με τα δικά του προϊόντα.

Ναι. Το Liveshopping αναπτύχθηκε στην Κίνα και εκεί σύντομα φάνηκε ότι είναι ένα νέο Κανάλι Πώλησης ανάμεσα στο φυσικό και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το φαινόμενο πλέον είναι εδώ, ένας Εμπορος να προτιμάει να πουλάει μέσω Liveshopping, χωρίς να επιβαρύνεται με τα λειτουργικά έξοδα ενός φυσικού καταστήματος.

Ναι, μπορείτε να συνεργαστείτε με το Liveshopping.gr μόνο για να κάνετε εκπομπές Liveshopping, όταν εσείς θέλετε. Η διαδικασία είναι ανάλογη με το να ανοίξετε και να λειτουργείτε ένα κατάστημα στο Liveshopping.gr, με την διαφορά ότι τα προϊόντα σας είναι διαθέσιμα προς πώληση μόνο για το διάστημα που εσείς θέλετε (π.χ. πριν την εκπομπή ΧΧ ημέρες, κατά τη διάρκεια της εκπομπής ή/και μετά την εκπομπή για ΧΧ ημέρες, ότι επιλέξετε). Το υπόλοιπο διάστημα που δεν κάνετε εκπομπές το κατάστημά σας είτε παραμένει ενεργό χωρίς να είναι διαθέσιμα προς πώληση τα προϊόντα σας ή παραμένει ανενεργό, χωρίς να είναι ορατό στους επισκέπτες του Liveshopping.gr. Οι οικονομικοί και άλλοι όροι συνεργασίας παραμένουν ανάλογοι με το αν είχατε κατάστημα σε λειτουργία στο Liveshopping.gr.

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ. Έως τέλος Νοεμβρίου 2021 οι ζωντανές και μαγνητοσκοπημένες εκπομπές προσφέρονται δωρεάν στους Εμπόρους του Liveshopping.gr (καταβάλεται μόνο προμήθεια επί των πωλήσεων).

Η συνεργασία με το LIVESHOPPING.GR εξαρτάται από το Πακέτο που θα επιλέξει η εμπορική επιχείρηση. Τα Πακέτα είναι δυο. Το 1ο Πακέτο συνεργασίας αφορά την φιλοξενία ενός καταστήματος στο LIVESHOPPING.GR χωρίς την πραγματοποίηση εκπομπών. Το 2ο Πακέτο περιλαμβάνει ως 6 μαγνητοσκοπημένες και ως 4 ζωντανές εκπομπές κάθε μήνα (σύνολο ως 10 εκπομπές).

Α) ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΤΟ liveshopping.gr ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ, μηνιαίο κόστος 0,00€, προμήθεια 9%-13%* επί της αξίας των πωλήσεων ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΦΠΑ, μέγιστος αριθμός προϊόντων 500, LIVE εκπομπές 0, RECORDED εκπομπές 0, σύνολο εκπομπών 0.

Β) ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΤΟ liveshopping.gr με LIVE + RECORDED ΕΚΠΟΜΠΕΣ, μηνιαίο κόστος 25,00€, προμήθεια 9%-13%* επί της αξίας των πωλήσεων ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΦΠΑ, μέγιστος αριθμός προϊόντων 500, LIVE εκπομπές 4, RECORDED εκπομπές 6, σύνολο εκπομπών 10.

Γ) ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ – ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΤΟ liveshopping.gr ΜΕ RECORDED+LIVE ΕΚΠΟΜΠΕΣ (ακίνητα, αυτοκίνητα κ.λπ.) μηνιαίο κόστος 40,00€, προμήθεια επί των πωλήσεων 0%, LIVE εκπομπές 4, RECORDED εκπομπές 6, σύνολο εκπομπών 10.

*Η προμήθεια ανέρχεται σε 9% για τις οικιακές ηλεκτρικές συσκευές και για τις ηλεκτρικές συσκευές γραφείου, 10% για Είδη Γραφείου, Είδη Καθαρισμού, Είδη Καπνιστού και Τρόφιμα και 13% για όλες τις άλλες κατηγορίες.

Για τις προμήθειες του Liveshopping προς την εμπορική επιχείρηση καθώς και τις λοιπές χρεώσεις εκδίδεται τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και επιβαρύνονται με ΦΠΑ 24%. Η προμήθεια επί των πωλήσεων υπολογίζεται επί της αξίας της παραγγελίας ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΦΠΑ. Για παράδειγμα μια παραγγελία περιλαμβάνει προϊόντα αξίας 100€ χωρίς τον ΦΠΑ, έχει επιπλέον 24% ΦΠΑ για τα είδη και μεταφορικά 4,00€, σύνολο 128,00€. Η προμήθεια του Liveshopping.gr είναι ποσοστό επί των 100€, δηλαδή 13€ (αν το ποσοστό της προμήθειας του Εμπόρου είναι 13%). Το ποσοστό δύναται να διαφοροποιηθεί, κατόπιν συμφωνίας, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια (είδη με χαμηλό περιθώριο κέρδους, προωθητικές ενέργειες Εμπόρου, είδη με ιδιαίτερα υψηλή τιμή πώλησης κ.λπ.). Το μηνιαίο κόστος (εκτός των Ειδικών Κατηγοριών) προκαταβάλλεται ανά τρίμηνο (30,00€+ΦΠΑ και 45,00€+ΦΠΑ). Το μηνιαίο κόστος των Ειδικών Κατηγοριών προκαταβάλλεται ανά μήνα.

Εάν σε διάστημα ενός μήνα δεν κάνετε χρήση των 10 εκπομπών, όσες περισσεύουν δεν μεταφέρονται στον επόμενο μήνα.

Η διαδικασία δημιουργίας καταστήματος στο Liveshopping.gr είναι απλή. Αφού εγγραφείτε στο Liveshopping.gr θα σας στείλουμε αναλυτικό εγχειρίδιο με οδηγίες για κάθε βήμα σας στο Liveshopping.gr (στο διαχειριστικό του Εμπόρου). Αν όμως, για διαφόρους λόγους (πχ έλλειψη χρόνου), θέλετε να στήσουμε εμείς το κατάστημά σας, μπορούμε να σας παράσχουμε την Υπηρεσία για την δημιουργία καταστήματος στο Liveshopping.gr. Η Υπηρεσία κοστίζει 100€ (πλέον ΦΠΑ 24%) για κατάστημα με έως 20 προϊόντα. Για μεγαλύτερο αριθμό προϊόντων θα σας κάνουμε σχετική προσφορά. Το κόστος της Υπηρεσίας προκαταβάλλεται.

Αμέσως μετά την πληρωμή θα λάβετε σχετικά αρχεία στα οποία θα συμπληρώσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την επιχείρηση, για το κατάστημα σας στο Liveshopping.gr καθώς και για τα προϊόντα σας. Στην συνέχεια μας στέλνετε τα αρχεία και τις φωτογραφίες των προϊόντων σας και εμείς θα αναλάβουμε να δημιουργήσουμε το κατάστημά σας στο Liveshopping.gr.

Η διαχείριση του καταστήματος στην συνέχεια παραμένει στην ευθύνη της επιχείρησης.

Η αγορά της Υπηρεσίας γίνεται εδώ https://www.liveshopping.gr/product/store-setup/

Οργάνωση διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook

Ένας από τους πλέον αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης μιας εκπομπής πώλησης ενός Εμπόρου είναι η διαφήμιση στο Facebook. Προϋπόθεση η ύπαρξη σελίδας της επιχείρησης στο Facebook. Η συγκεκριμένη διαφήμιση αυξάνει γενικά την αναγνωρισιμότητα της εμπορικής επιχείρησης, εκτός από την προσέλκυση υποψηφίων πελατών στην εκπομπή. Το Liveshopping.gr παρέχει την υποστήριξη για την οργάνωση μιας διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook, για την προβολή μιας επερχόμενης εκπομπής πώλησης στο Liveshopping.gr. Ο Έμπορος προσδιορίζει την δαπάνη για την διαφήμιση και οι συνεργάτες του Liveshopping.gr οργανώνουν τα τεχνικά ζητήματα. Η δαπάνη για την διαφήμιση επιβαρύνει την εμπορική επιχείρηση. Το ύψος της δαπάνης για την διαφήμιση το αποφασίζει η Εμπορική επιχείρηση. Μπορεί να είναι πολύ μικρό (πχ 10€) αλλά καλό είναι να μην είναι λιγότερο από 30€-40€ (για καλύτερη αποτελεσματικότητα). Το κόστος για την υπηρεσία ανέρχεται σε 30€ (πλέον ΦΠΑ 24%) για κάθε διαφημιστική καμπάνια. Το κόστος προκαταβάλλεται.

Η αγορά της υπηρεσίας γίνεται εδώ https://www.liveshopping.gr/product/fb-promotion/

Επεξεργασία βίντεο

Το Liveshopping.gr αναλαμβάνει να επεξεργαστεί το μαγνητοσκοπημένο βίντεο της Εμπορικής επιχείρησης, πριν αυτό ανέβει στην πλατφόρμα για να προβληθεί. Η επεξεργασία αφορά το κόψιμο συγκεκριμένων σημείων του βίντεο (με βάση τις ακριβείς οδηγίες της Εμπορικής επιχείρησης) και την τοποθέτηση του Logo της επιχείρησης στο βίντεο. Το κόστος για την υπηρεσία ανέρχεται σε 30€ (πλέον ΦΠΑ 24%). Το κόστος προκαταβάλλεται.

Η αγορά της Υπηρεσίας γίνεται εδώ https://www.liveshopping.gr/product/video-editing/

Η Εταιρεία καταβάλλει στην Επιχείρηση στο τέλος κάθε εργάσιμης εβδομάδας την αμοιβή της για το σύνολο των παραγγελιών που έχουν παραδοθεί στους Πελάτες και έχουν εξοφληθεί μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας ή τραπεζικής μεταφοράς. Για τις παραγγελίες των Πελατών που πληρώθηκαν με αντικαταβολή η ημερομηνία καταβολής ξεκινάει από την ημερομηνία πληρωμής των παραγγελιών από την εταιρεία Ταχυμεταφορών προς την Εταιρεία.

Από κάθε εξόφληση αφαιρούνται οι προμήθειες του Liveshopping.gr και τα έξοδα αποστολής που θα πληρώσει το Liveshopping.gr στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Επίσης αφαιρούνται οι Επιστροφές των παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν πριν την Εξόφληση.

Την απόλυτη ευθύνη διαχείρισης των επιστροφών την έχει ο Έμπορος. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα είδη που αγόρασε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης (χωρίς να αιτιολογήσει τους λόγους επιστροφής). Εξαίρεση αποτελούν συγκεκριμένα είδη, με βάση την νομοθεσία (διαβάστε εδώ https://www.liveshopping.gr/returns/ ).

Επιπλέον ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα είδη που αγόρασε είτε γιατί έλαβε λανθασμένα είδη, είτε γιατί τα είδη ήταν ελλαττωματικά, είτε για άλλη, εύλογη αιτία. Τέλος ο πελάτης μπορεί να αιτηθεί αλλαγή στα είδη που έλαβε, πχ διαφορετικό νούμερο, χρώμα κ.λπ.

Η διαδικασία είναι η ακόλουθη:

Ο πελάτης εισέρχεται στον λογαριασμό του στο Liveshopping.gr και εντοπίζει την παραγγελία που περιλαμβάνει τα είδη προς επιστροφή/αλλαγή κλπ. Επισημαίνει το/τα είδος/η, γράφει αν θέλει σχετικές σημειώσεις και υποβάλλει το αίτημα. Το αίτημα γίνεται ορατό στον Έμπορο στο διαχειριστικό του Liveshopping.gr και λαμβάνει και σχετικό email. Ο Έμπορος μπορεί να επικοινωνήσει με τον πελάτη μέσω του διαχειριστικού στο Liveshopping.gr ή να τον καλέσει τηλεφωνικά. Αν προκύψει επιστροφή εμπορεύματος, ο Έμπορος αναμένει την επιστροφή για να προχωρήσει στην επόμενη διαδικασία.

Αν μετά την διαβούλευση προκύπτει ανάγκη επιστροφής χρημάτων στον πελάτη, ο Έμπορος υποβάλλει αίτημα στο Liveshopping.gr ώστε να επιστραφούν τα χρήματα στον πελάτη (ολόκληρο ποσό ή μέρος, ανάλογα τι ισχύει). Με την επιστροφή των χρημάτων ολοκληρώνεται και η διαδικασία.

Ο Πελάτης, αν επιστρέψει την παραγγελία λόγω Υπαναχώρησης και λόγω αιτήματος δικού του για αλλαγή, επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας που του στάλθηκε (δεν του επιστρέφονται) καθώς και με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (με ταχυμεταφορές).

Ο Πελάτης, αν επιστρέψει την παραγγελία λόγω λάθους της Εμπορικής επιχείρησης δεν επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας που του στάλθηκε καθώς και με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (με ταχυμεταφορές).

Η Εμπορική επιχείρηση σε κάθε περίπτωση, επιβαρύνεται με την δαπάνη του Liveshopping.gr για την Τράπεζα (την προμήθεια της τράπεζας για την αρχική παραγγελία και για την επιστροφή).

Για λογικό αριθμό λαθών (ο οποίος πρέπει να είναι εξαιρετικά μικρός) ή/και ελλατωματικών, η Εμπορική επιχείρηση δεν επιβαρύνεται με την Προμήθεια του Liveshopping.gr. Αν ο αριθμός των λαθών ή/και ελλατωματικών είναι πέραν του λογικού η Εμπορική επιχείρηση επιβαρύνεται και με την Προμήθεια του Liveshopping.gr για τις συναλλαγές που επεστράφησαν (με εξαίρεση τις επιστροφές Υπαναχώρησης).

Το εύρος συνεργασίας με το Liveshopping.gr είναι πολύ μεγάλο. Είμαστε ανοιχτοί να συζητήσουμε μαζί σας την πρότασή σας για ζωντανή πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας μέσω του Liveshopping.gr.

Στείλτε μας ένα email στο sales@liveshopping.gr με την πρότασή σας και θα επανέλθουμε για περαιτέρω συζήτηση.

Ναι. Η εκπομπή θα προβληθεί από τις εγκαταστάσεις του Liveshopping.gr. Το Liveshopping.gr θα παράσχει την τεχνική υποδομή και το προσωπικό για την εκπομπή. Ο παρουσιαστής θα επιλεχθεί και θα αμειφθεί από το Liveshopping.gr.

Η επιχείρηση θα επιλέξει τα προϊόντα τα οποία θα προβληθούν και θα παράσχει στο Liveshopping.gr τα ακόλουθα από ένα δείγμα κάθε προϊόντος (επιστροφή μετά το γύρισμα), φωτογραφίες καθώς και όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να αναρτηθούν στην βάση δεδομένων του Liveshopping.gr.

Οι παραγγελίες εκτελούνται είτε από τον Εμπορ, είτε από το Liveshopping.gr.

Η αμοιβή του Liveshopping.gr θα είναι 18% επί της αξίας των πωλήσεων της εκπομπής (χωρίς τον ΦΠΑ) εφόσον τις αποστολές θα πραγματοποιήσει η επιχείρηση και 21% επί της αξίας των πωλήσεων της εκπομπής (χωρίς τον ΦΠΑ) εφόσον τις αποστολές τις πραγματοποιήσει Liveshopping.gr.

Ποια είναι τα βήματα για να βγει ζωντανή και μαγνητοσκοπημένη εκπομπή?

Αφού οριστεί η ημέρα και ώρα της εκπομπής ο Έμπορος:

1. ανεβάζει τα προϊόντα της εκπομπής στο κατάστημα του στο Liveshopping.gr.

2.ορίζει αν τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα προς πώληση 1) και πριν από την εκπομπή (ενεργοποιεί το απόθεμα κάθε είδους), 2) μόνο από την έναρξη της εκπομπής και μετά (ενεργοποιεί το απόθεμα των ειδών της εκπομπής πριν την έναρξη της εκπομπής), 3) έως πότε μετά την εκπομπή (αλλάζει ανάλογα τα χαρακτηριστικά στην καρτέλα των προϊόντων της εκπομπής).

3.ορίζει ποια προϊόντα θα προβληθούν ως Προωθημένα κατά τη διάρκεια της εκπομπής.

4.προετοιμάζει τα προωθητικά κουπόνια (αν αποφασίσει σχετικά) και ενημερώνει την εκπομπή για τα προωθητικά μηνύματα που θέλει να προβάλλονται παράλληλα με το βίντεο, κατά τη διάρκεια της εκπομπής.

5.εφόσον το επιθυμεί, ετοιμάζει promo video της εκπομπής διάρκειας 30-60 δευτερολέπτων και το στέλνει στο Liveshopping.gr.

6.ετοιμάζει εγκαίρως το βίντεο της εκπομπής, το στέλνει στο Liveshopping.gr (μέσω διαδικτύου)

Μόλις ολοκληρωθεί το ανέβασμα των προϊόντων στο Liveshopping.gr, γίνονται οι τεχνικές προετοιμασίες, ετοιμάζεται η σελίδα της εκπομπής, ξεκινάει η προώθηση της εκπομπής από τον Έμπορο και από το Liveshopping.gr. Δίνονται στον Έμπορο ο σύνδεσμος (Link) του Live και ο σύνδεσμος (Link) του Chat. Σε επόμενο χρόνο γίνεται δοκιμαστική σύνδεση από το σημείο που θα γίνει το Live και με τον εξοπλισμό που θα χρησιμοποιηθεί στην ζωντανή εκπομπή.

Την ημέρα και ώρα της εκπομπής ξεκινάει το Live ο Έμπορος ή ξεκινάει το μαγνητοσκοπημένο βίντεο από το Liveshopping.gr. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής ο Έμπορος παρακολουθεί το Chat και απαντάει στις ερωτήσεις.

Το ζωντανό ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αξία για τους Εμπόρους όταν υπάρχουν «θεατές» να το παρακολουθήσουν, δηλαδή υποψήφιοι πελάτες. Το ζητούμενο δηλαδή σε κάθε μορφή εμπορίου. Στην απορία κάθε Εμπόρου «πώς θα έχω θεατές στις δικές μου εκπομπές πώλησης», η απάντηση είναι εύκολη να ειπωθεί και μεγάλη πρόκληση να επιτευχθεί. Η λογική είναι παρόμοια με, παράδειγμα, την συμμετοχή σε μια Κλαδική Έκθεση ή άλλο ανάλογο γεγονός.

Διαβάστε αναλυτικά στον ακόλουθο σύνδεσμο και δείτε ένα εξαιρετικό webinar που αναλύει βήμα βήμα το πώς κάνουμε διαφήμιση στο Facebook

ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΘΕΑΤΕΣ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΤΟ liveshopping.gr