Το ζωντανό ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αξία για τους Εμπόρους όταν υπάρχουν «θεατές» να το παρακολουθήσουν, δηλαδή υποψήφιοι πελάτες. Το ζητούμενο δηλαδή σε κάθε μορφή εμπορίου. Στην απορία κάθε Εμπόρου «πώς θα έχω θεατές στις δικές μου εκπομπές πώλησης», η απάντηση είναι εύκολη να ειπωθεί και μεγάλη πρόκληση να επιτευχθεί. Η λογική είναι παρόμοια με, παράδειγμα, την συμμετοχή σε μια Κλαδική Έκθεση ή άλλο ανάλογο γεγονός.

Ο Έμπορος που θα εντάξει το κανάλι του Ζωντανού ηλεκτρονικού εμπορίου στα κανάλια προώθησης των προϊόντων του θα πρέπει να ασχοληθεί σε βάθος χρόνου και συστηματικά με την αύξηση του κοινού του. Το βέβαιο είναι ότι το κοινό της 1ης εκπομπής θα πολλαπλασιαστεί με την πάροδο του χρόνου, αν μείνει ευχαριστημένο.

Καταρχήν ο Έμπορος θα πρέπει να αποφασίσει για το περιεχόμενο, την εμπορική και την επικοινωνιακή πολιτική της εκπομπής. Θα παρουσιάσει κάποιο νέο προϊόν; Θα κάνει προσφορές με προωθητικά κουπόνια; Θα κάνει επίδειξη χρήσης κάποιων προϊόντων; Θα φιλοξενήσει κάποιον με ενδιαφέρον για τους θεατές; Αφού καταλήξει στην πολιτική θα πρέπει να την επικοινωνήσει στους πελάτες και στους προσκεκλημένους θεατές.

Πριν από την εκπομπή ο Έμπορος θα πρέπει να προσκαλέσει το κοινό του, τους υποψήφιους πελάτες. Αξιοποιώντας την λίστα επαφών θα πρέπει να στείλει email, SMS και να καλέσει τους πελάτες του να παρακολουθήσουν την εκπομπή πώλησης, γνωστοποιώντας το περιεχόμενο και τις προσφορές. Θα πρέπει να ζητήσει από τους πελάτες του να ενημερώσουν και τους φίλους τους για την ζωντανή εκπομπή.

Στην σελίδα της επιχείρησης στο Facebook (εφόσον υπάρχει) θα προωθήσει την εκπομπή και θα αξιολογήσει το αν πρέπει να δαπανήσει ένα ποσό (πχ 10€-100€) για να προωθήσει την εκπομπή σε υποψήφιους αγοραστές. Ανάλογα και στην σελίδα στο Instragram καθώς και σε κάθε άλλο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης. Αν διαθέτει ιστοσελίδα θα πρέπει να προβάλει στις ανακοινώσεις την εκπομπή προσκαλώντας το κοινό του να παρακολουθήσει.

Λίγο πριν την εκπομπή πώλησης θα πρέπει να θυμίσει ο Έμπορος στους προσκεκλημένους ότι η εκπομπή ξεκινάει, είτε με νέα αποστολή SMS και email, είτε με νέες αναρτήσεις στα ΜΚΔ κλπ.

Στο κοινό της εκπομπής θα προστεθούν και οι θεατές που θα ενημερωθούν για την εκπομπή πώλησης μέσω της προώθησης που θα πραγματοποιήσει το liveshopping.gr στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και στους ακολούθους στις σελίδες του.

Δείτε πώς στήνουμε διαφημιστική καμπάνια στο Facebook στο webinar που διοργάνωσε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών σε συνεργασία με το ΟΠΑ (από λεπτό 1:03:00 ως 1:30:00